آگهیش کن
دسته
آگهیش کن
آگهی اینترنتی رایگان ثبت کنید

ثبت آگهی اینترنتی رایگان در سایت های نیازمندی شیوه ی مناسبی برای معرفی کالا و خدمات است . امروزه طیف گسترده ای از مشتریان بالقوه متعلق به سطوح مختلف جامعه هستند و استفاده از ابزار بازاریابی اینترنتی، نقش مهمی در زندگی روزانه آنها دارد. علاوه بر این، استفاده از این شیوه از نظر اقتصادی نسبت به سایر روش های بازاریابی مقرون به صرفه تر است. در این راستا استفاده از وب سایت های تبلیغاتی رایگان، کارکرد مضاعفی دارد.

امروزه با گسترش فضای کسب وکار، رقابت برای تبلیغات در اینترنت بسیار تنگاتنگ شده است. وب سایت های زیادی هستند که در حوزه آگهی اینترنتی رایگان فعالیت دارند. انتشار آگهی رایگان اینترنتی در بسیاری از سایت های تبلیغاتی، به صورت رایگان انجام می پذیرد. در این سایت ها، با انتخاب و زدن دکمه ثبت آگهی، پس از فعال سازی لینک یا کد ارسالی، می توانید به راحتی به پنل خود در سایت تبلغاتی وارد شده و آگهی اینترنتی رایگان ثبت نمایید. بیشتر این سایت ها برای ارتقای آگهی ها، هزینه ای را دریافت می کنند؛ که البته تعرفه هر سایت متفاوت است. برای اطلاع از سایت های نیازمندی که می توانید به صورت رایگان در آنها آگهی اینترنتی درج کنید، کافیست عبارت ثبت آگهی اینترنتی رایگان را در مرورگر خود تایپ کنید.

برای حصول نتیجه بهتر، توصیه می کنیم در ادامه، به نکات کاربردی برای ثبت آگهی اینترنتی رایگان، که به صورت خلاصه گردآوری شده، توجه فرمایید.

انتخاب عنوان مناسب برای آگهی اینترنتی رایگان

• به علت کثرت آگهی ها، کالاها و خدمات معرفی شده در وب سایت آگهیش کن، انتخاب عنوان مناسب، که بتواند به خوبی معرف کالا یا خدمات شما باشد، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در واقع، بازدید کننده باید بتواند تنها با مطالعه عنوان آگهی، آن را مناسب نیاز خود تشخیص دهد و برای کلیک روی آگهی و مطالعه متن آن، ترغیب شود. در ضمن، موضوع مورد بحث، جایگاه آگهی شما در موتورهای جستجوگر مانند گوگل و یاهو را تقویت می کند. در ادامه، لطفا به مثال های زیر دقت کنید:
• فروش و نصب دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن
• خرید و فروش انواع مصالح و تجهیزات ساختمانی
• انجام پروژه های دانشجویی و مشاوره پایان نامه
• خدمات نقاشی و بازسازی ساختمان صقر تا صد
• استخدام مهندس خانم و آقا، جهت کار در شرکت بازرگانی معتبر
• راننده با اتومبیل مدل بالا، مسلط به زبان انگلیسی، جویای کار
• همانطور که حتما متوجه شده اید، عناوین فوق اطلاعات کافی درباره کلیت کار به بازدید کننده منتقل کرده و وی را برای دریافت اطلاعات بیشتر، کنجکاو می کند.

آگهی اینترنتی رایگان

توضیحات و تصویر مناسب برای آگهی اینترنتی رایگان

• نوشتن عنوان مناسب، شما را یک قدم به هدفتان، حال خرید و فروش کالا باشد، یا معرفی خدمات، استخدام نیروی کار و… نزدیک تر می کند، اما برای ترغیب بازدید کننده جهت تماس و کسب اطلاعات بیشتر، کافی نیست! لذا احتیاج به یک متن قوی و کامل دارید. برای این کار، توصیه می کنیم به نکات ذیل دقت فرمایید:

• از نوشتن جملات طولانی، نامفهوم یا ابهام برانگیز، بپرهیزید.

• اطلاعات را در قالب جملات کوتاه و به صورت منظم ارائه دهید.

• اگر در وب سایت های نیازمندی آگهی درج کرده اید، برخی جملات آن را تغییر دهید تا متن شما توسط موتورهای جستجوگر، به عنوان یک متن تکراری در نظر گرفته نشود و نتیجه بهتری بگیرید.

• خودتان را جای بازدید کننده بگذارید و بپرسید که آیا با خواندن متن انتخابی، می توانید اطلاعات مناسب و مفید را دریافت کنید یا خیر؟

• اهمیت درج تصویر مناسب برای آگهی، اگر بیشتر از انتخاب عنوان مناسب برای آن نباشد، کمتر نیست! در واقع، توجه ذهن انسان، پیش از متن به عکس جلب می شود. این نکته را می توانید با نگاهی به بنرهای تبلیغاتی نیز دریابید. برای آگهی خود، تصاویر انحصاری تهیه کنید و از انتخاب تصاویر تکراری، آماده یا کلی، اجتناب فرمایید. مثلا برای آگهی خرید و فروش پراید، یک عکس با کیفیت از خودروی خود تهیه کرده و به تصاویر منتشر شده توسط شرکت سازنده، بسنده نکنید. این مهم، برای آگهی خرید، فروش، رهن یا اجاره خانه، آگهی استخدام، آگهی معرفی دارالترجمه و… نیز صدق می کند.

نوشته های مرتبط

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *