آگهیش کن
دسته
آگهیش کن

تیک تولید کننده سینی کابل گالوانیزه

  • 3 هفته پیش در تهران, تهران
02133901XXX
  • قیمت
    تومان300,000
  • کد آگهی
    13141

توضیحات

سینی کابل تیک صنعت :
این شرکت از بهترین برندهای تولید کنندگان با کیفیت انواع سینی کابل های برق در کشور عزیزمان ایران است. در واحد سفارش خرید مشتریان واقعی،روزانه بهترین استعلام قیمت فروش را ارائه می دهیم. همچنین در قسمت تولید کارخانه تولیدی تهران اتوبان آزادگان،شهرک آهن مکان و شورآباد مناسب هر نوع کابل کشی مخصوص ابعاد استانداردی از سینی ها را طراحی و آماده میکنیم.
سینی کابل گالوانیزه :
داکت فلزی مشبک برای سیستم حفظ و نظم دادن انواع کابل های برق و شبکه سینی کابل گالوانیزه است. مناسب هر نوع ساختمان و استاندارد ساختاری بصورت فلزی تولید می شوند. بهترین جنس برای ساخت سینی کابل،فلز گالوانیزه فابریک ، آبکاری گرم سپس استنلس استیل می باشد. جنس پلاستیکی سینی ها از پی وی سی ، پلی اتیلن و فایبرگلاس است. سینی کابل های برق مانند تمام پروفیل های استاندارد طول عرض ارتفاع و ضخامت دارند. با این تفاوت که روی آنها کاور و درب گذاشته می شود. کابل ها مخصوصاً فشار قوی در عبور دادن جریان برق مدار دارای نوسان با حرارت زیاد هستند. برای کاهش مقدار حرارت جریان و پیشگام در پایین آوردن دما قسمت زیر سینی های کابل سوراخ کاری می شود. در بازار خرید و فروش ایران پانچ شناخته می شود و دیگر کاربرد اصلی این سوراخ ها اتصال دادن اتصالات به هم است.
تفاوت قیمت سینی کابل گالوانیزه آبکاری گرم با معمولی :

سینی عرض 70 سانت گالوانیزه گرم ضخامت 1/5 – 1489000 تومان ضخامت 2 – 1725000 تومان
سینی عرض 60 سانت گالوانیزه گرم ضخامت 1/5 – 1303000 تومان ضخامت 2 – 1510000 تومان
سینی عرض 50 سانت گالوانیزه گرم ضخامت 1/5 – 1118000 تومان ضخامت 2 – 1294000 تومان
سینی برق عرض 40 سانت گالوانیزه گرم ضخامت 1/5 – 931000 تومان ضخامت 2 – 107800 تومان
ارتفاع دیواره سینی برق برای کابل ها :
قسمتی که از سمت افق به سمت بالا 4 یا 5 سانت خم زده می شود و شکل عمودی به خود می گیرد ارتفاع سینی کابل است. در هر دو طرف لبه ها این خم انجام می گیرد. تا اینجا سینی با سه ضلع مستطیلی با عمق استاندارد ساخته شده است که وظیفه پوشش دادن کابل های برق از سمت دیواره را به عهده دارند.
سینی کابل گالوانیزه با آبکاری گرم :

عملیاتی است که در پی آن تمام سینی ها و اتصالات به روش غرق کردن در مواد مذاب روی و آلیاژهای آهن کانفیگ شده و متالوژی با فلز اصلی صورت می گیرد. سینی کابل گالوانیزه گرم مخلوطی از کُلرید آمونیاک روکش آبکاری روی است که بر روی تمام بدنه قرار گرفته عایق می شود. بعد از مهیا سازی کاملاً مستقیم با آمیخته شدن با فلاکس وارد حوضچه های مذاب می شوند. آبکاری گرم گالوانیزه موجب بیشتر شدن عمر مفید سینی های کابل برقی می شود. باعث بالا تر بردن استقامت آنها در مقابل مواد شیمیایی و تمام مواد خورنده از زنگ زدگی و تغییرات جلوگیری می کند. مناسب صنایعی مثل پتروشیمی ، نفت، گاز و پالایشگاه ها است. موارد استفاده اصلی در سازه های غیر مسقف که در مسیر مستقیم بارش ها و آب و هوای شرجی است استفاده می شود. همچنین در تاسیسات شیمیایی و صنایع بزرگ کاربرد دارد.