شرایط استفاده از وب سایت agahishkon.com

کاربر گرامی، وب سایت آگهیش کن، جهت اطلاع رسانی خدمات، درج آگهی های تجاری و شخصی به صورت رایگان و ویژه، و معرفی کسب و کار، فعالیت ها و خدمات شما ایجاد شده است. در عین حال، نظر به قوانین وضع شده در حوزه تجارت الکترونیک، دسترسى و استفاده شما از سایت آگهیش کن مشروط به رعایت شرایط و الزامات و قوانین عنوان شده، است. لذا خواهشمند است پیش از هر چیز، این قوانین و شرایط را به دقت مطالعه کرده و خود را ملزم به رعایت آنها بدانید. بدیهی است در هر مرحله از کار، چنانچه سوال یا ابهامی در خصوص این قوانین داشتید، می توانید با واحد پشتیبانی ۱اشاره، در ارتباط باشید.

برخی از مهم ترین حقوق و شرایط این وب سایت، به شرح ذیل هستند:

• درج آگهی در سایت آگهیش کن رایگان است و مسئولیت آن با آگهی دهنده می باشد.

• کارشناسان آگهیش کن، تلاش معقول خود را طی فرآیند تایید عنوان و محتوای آگهی های رایگان و ویژه، به کار می بندند؛ اما با این وجود، به هیچ وجه صحت آنها را تضمین یا ادعا نکرده و هیچگونه تعهد یا مسئولیتى، در قبال آگهی های درج شده توسط اشخاص و یا شرکت ها، بر عهده نمی گیرند.

• استفاده، مرور و جستجوی شما در وب سایت agahishkon.com با مسئولیت شخصى خود شما صورت مى گیرد و این وب سایت، تعهدى در قبال خسارات مستقیم، اتفاقى، تبعى، غیر مستقیم و کیفرى ناشى از دسترسى و استفاده شما از سایت ندارد.

• با توجه به ماهیت کار در حوزه تجارت الکترونیک، بدیهی است وب سایت آگهیش کن، هیچ نوع رابطه حقیقی یا حقوقی، با اشخاص یا شرکت هایی که اقدام به درج آگهی های رایگان و ویژه می کنند، ندارد و هر شخص یا شرکتی، تنها «خود» مسئول تضمین صحت خدمات و کسب و کارش است.

• وب سایت agahishkon.com جهت نمایش آگهی ها (حال رایگان باشند یا ویژه)، قرارداد یا تعهدنامه ای با اشخاص یا شرکت های آگهی دهنده، منعقد نمی کند. در ضمن، با توجه به امکان ویرایش آگهی ها، مطالب مندرج در آنها، ممکن است چندین بار تغییر کند. در رابطه با این موضوع، خواهشمند است بند ۱ حقوق و شرایط را همواره در نظر داشته باشید.

• پیام ها یا مطالب ارسالی (شامل آگهی ها، تصاویر و…) غیر محرمانه و غیر قابل تملک تلقی می شود و این وب سایت، در استفاده از آنها به هر منظوری (باز تولید، مخابره، پخش و…) مختار است.

• هرگونه پیام، عکس، آگهی (اعم از رایگان و ویژه) و یا حساب کاربری، در صورت تخطی از شرایط و قوانین وب سایت آگهیش کن و قوانین جمهوری اسلامی ایران، بدون اخطار قبلی حذف خواهد شد و مسئولیت هرگونه خسارتی، بر عهده آگهی دهنده خواهد بود.

• وب سایت agahishkon.com در مورد اطلاعات هر سایت دیگرى که با این سایت مرتبط باشد، لینک داده باشد و یا لینک آن در سایت قرار بگیرد، مسئول نیست. این سایت ها توسط اشخاص و یا شرکت های دیگرى ایجاد شده اند و این وب سایت، به عنوان ناشر یا مروج مطالب مندرج در آنها عمل نمى کند.

• شرایط و قوانین درج آگهی های رایگان و ویژه در سایت آگهیش کن، ممکن است در گذر زمان، به روز شده و در آنها تجدید نظر شود. با عنایت به اینکه تمامی کاربران، به جهت یاری رساندن ما در ارائه خدمات بهتر، ملزم به رعایت این قوانین هستند، خواهشمند است هر چند وقت یکبار، قوانین سایت را مطالعه بفرمایید تا از تغییرات اعمال شده، مطلع باشید. بدیهی است در غیر این صورت، مسئولیت تبعات بعدی، با شخص شما خواهد بود.

برخی از عناوین و محتویاتی که حق انتشار در وب سایت آگهیش کن را نخواهند داشت:

هر نوع آگهی سیاسی، اجتماعی یا مذهبی

آگهی های مربوط به خرید برنامه های تغییر IP های اینترنتی

آگهی های مربوط به نصب تجهیزات ماهواره ای

برنامه عبور از فیلتر و یا اکانت VPN

خدمات ماساژ، اسکان، همخانه، کمک، تتو، به جنس مخالف

آموزش هک و کرک و نرم افزارهای غیر قانونی ردیابی افراد از طریق تلفن همراه و…

فروش برنامه های نرم افزاری تولید شده در داخل کشور و یا کتب فاقد مجوز قانونی

فروش دخانیات و ابزارهای مصرفی آن (قلیان، ویپ و …)

فروش جزوات درسی، پایان نامه های آماده و…

هرگونه آگهی کسب درآمد اینترنتی، بازاریابی شبکه ای، قرعه کشی، مسابقه، همسریابی، دوست یابی، ترک سیگار یا اعتیاد، خرید و فروش غیر قانونی فیلم و موسیقی

خرید و فروش دستگاه های فلزیاب، فیش حج و اعضای بدن، فروش مکمل های ورزشی و دارو

هر نوع آگهی مرتبط با لیزینگ خودرو ، آگهی مرتبط با وام، ضمانت و فیش حقوقی

ارائه فاکتور و پیش فاکتور جهت اخذ وام، حذف سهم بیمه کارفرما و موارد مشابه

درج شماره حساب یا شماره کارت در آگهی ها و هرگونه درخواست دریافت مبلغ

هرگونه آگهی مرتبط با سایت های خرید و فروش اینترنتی طلا و ارزهای دیجیتال

قرار دادن شماره تماس و لینک در عناوین آگهی ها

آگهی که شفاف نبوده و مضمون آن، مشکوک به کلاهبرداری باشد

هرگونه توهین به ادیان رسمی کشور، لهجه ها و گویش ها

استفاده ابزاری و خارج از عرف، از تصاویر زنان و کودکان

هرگونه آگهی و تبلیغات مربوط به مسائل جنسی

سایت آگهیش کن مختار است هرگونه متن یا عکس ایجاد شده توسط کاربر که غیر ضروری بداند حذف نموده و در صورت عدم تایید آن را حذف نماید.

• کلیه خدمات و فعالیت های این وب سایت تابع قوانین و مقررات کشور جمهوری اسلامی ایران می باشد.

• ثبت آگهی در سایت آگهیش کن رایگان است و مسئولیت آن با آگهی دهنده می‌باشد.